Укр
  • БІЗНЕСУ
  • ПРИВАТНИМ ОСОБАМ
  • ПРО БАНК
  • ВІДДІЛЕННЯ та БАНКОМАТИ
  • ПАРТНЕРАМ
  • Private Banking
  • Цифрові проєкти та партнери

ConcordBank — це недержавний банк, який змінює класичний підхід до надання банківських послуг. Це зручність у запуску онлайн-платежів, це технологічність на рівні дрібних завдань, це готовність до трансформацій, яких вимагає сучасний користувач.

Та звісно, будь-які технології створюються людьми: їхня вмотивованість робить бізнес стійкішим.

Ми цінуємо в людях амбітність і проактивність. Це і є рушійною силою для вдосконалення роботи і, як результат, впровадження технологій, якими користується світ.  

Наша мета — формувати команди, де комфортно пропонувати ідеї й ставити запитання, коли не все зрозуміло. Ми про прозору взаємодію між колегами всіх рівнів та про звичайну людяність.

Нам потрібні найкращі, тому ми створюємо умови для розвитку. І це не просто слова: ти вільний залучатися до виконання тих завдань, які відповідають твоїм талантам і навичкам. 

Ми не корпорація, ми родина, де помічають і поважають кожного.

Аби приєднатися до нас, проскануй QR-код для переходу в чат-бот з вакансіями.

Або переходь за цим посиланням.

Відкриті вакансії

 

 


Шановні панове!

Повідомляємо, що АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «АКЦІОНЕРНИЙ КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «КОНКОРД» здійснює відбір претендентів для формування списку потенційних кандидатів в члени Наглядової ради, які відповідають вимогам незалежності. Ваші листи з пропозиціями просимо надсилати на електронну адресу info@concord.ua до 09.01.2023.

Вимоги до кандидата на посаду незалежного члена Наглядової ради АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «АКЦІОНЕРНИЙ КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «КОНКОРД»:

1. Вимоги щодо професійної придатності

1.1. Освіта: вища освіта (наявність вищої та/або додаткової освіти в сфері ІТ);

1.2. Досвід:

  • досвід роботи у банківській або фінансовій сферах не менше трьох років;
  • досвід роботи на керівних посадах у банківській та/або фінансовій сферах не
    менше трьох років;
  • досвід роботи у сфері ІТ.

1.3. Дотримання обмежень, визначених статтею 26 Закону України «Про запобігання корупції», статтями 39, 42 Закону України «Про банки і банківську діяльність» та статтею 65 Закону України «Про Національний банк України».

1.4. Відсутність реальних або потенційних конфліктів інтересів, що можуть зашкодити належному виконанню обов’язків члена Наглядової ради.

1.5. Володіння знаннями у сферах корпоративного управління і банківської діяльності та та їх регулювання в обсязі, необхідному для ефективного виконання обов’язків у раді банку.

1.6. Володіння не менше двох компетенцій (обов’язкове володіння компетенціями інформаційні технології і інформаційна безпека та володіння однією з наступних компетенцій:

  • управління ризиками;
  • фінанси;
  • роздрібний та корпоративний бізнес;
  • безпека;
  • робота з проблемними активами;
  • інвестиційна діяльність;
  • казначейство;
  • корпоративне управління.

2. Вимоги щодо ділової репутації

Відсутність ознак небездоганної ділової репутації відповідно до розділу II Положення про ліцензування банків, затвердженого постановою Правління Національного банку від 22 грудня 2018 р. N 149.

3. Вимоги щодо незалежності

Відповідність загальним вимогам щодо незалежності, установленим у статті 53-1 Закону України «Про акціонерні товариства», та таким додатковим вимогам щодо незалежності:

  1. особа не є акціонером АТ «АКБ «КОНКОРД»;
  2. особа не є та не була протягом трьох попередніх років власником істотної участі в банку та/або представником власника істотної участі в АТ «АКБ «КОНКОРД»в будь-яких цивільних відносинах;
  3. особа не є одним із 10 найбільших остаточних ключових учасників у структурі власності АТ «АКБ «КОНКОРД» та/або представником одного з 10 найбільших остаточних ключових учасників у структурі власності АТ «АКБ «КОНКОРД»в будь-яких цивільних відносинах (вимога застосовується, якщо розмір сукупної участі особи в банку перевищує один відсоток);
  4. немає інформації про здійснення особою повноважень незалежного члена наглядової ради юридичної особи в інтересах інших, ніж ця юридична особа, осіб і/або за вказівкою органів управління цієї юридичної особи, власників істотної участі в ній (окрім вказівок, наданих рішеннями загальних зборів акціонерів (єдиного акціонера) такої юридичної особи, прийнятими в порядку, визначеному законом).

 

 


Посада: Менеджер з продажів роздрібного бізнесу

Розташування: м. Київ, вулиця Ярославів Вал, 17Б

Завдання:

  • Обслуговування фізичних осіб, відкриття поточних, карткових і депозитних рахунків.
  • Залучення клієнтів: робота з наявною клієнтською базою, презентація та продаж всіх банківських продуктів для фізичних осіб, а саме: кредитних карток, дебетових карток, депозитів тощо.
  • Формування та здача юридичних справ тощо.

Очікування від кандидата:

  • Досвід роботи з фізичними особами.
  • Стаж роботи в банківській системі (бажано) від 1 року на аналогічній посаді.
  • Освіта – вища (бакалавр, магістр, фахівець).
  • Досвідчений користувач ПК.
  • Знання чинного законодавства України, що регулює відносини в сфері банківської діяльності.
  • Відповідальність, уважність.

 

 


Посада: Заступник начальника відділу операційних ризиків

Розташування: м. Дніпро, пл. Троїцька, 2

Завдання:

  • Розрахунок кредитного ризику згідно з вимогами ППНБУ № 351 за портфелем активних операцій нашого банку

Очікування від кандидата:

  • Бажано досвід роботи за напрямами: кредитне адміністрування, ризик-менеджмент від 1 року.
  • Бажано досвід супроводження кредитних операцій, розрахунку кредитного ризику за активними операціями.
  • Високий рівень обізнаності щодо нормативних актів НБУ з регулювання банківської діяльності, зокрема кредитних операцій

 

 


Посада: Діджитал-маркетолог

Розташування: м. Дніпро, пл. Троїцька, 2

Завдання:

  • Розробка digital-стратегії — плану просування товару або послуги в інтернет-комунікації.
  • Розробка та впровадження медійних кампаній, контроль їхньої реалізації, у тому числі із залученням агентства-підрядника.
  • Формування портрета цільового покупця, клієнта, користувача.
  • Здійснення аналізу ринку й конкурентів

Очікування від кандидата:

  • Знання принципів SEO-оптимізації для розвитку сайтів компанії, розробка та впровадження заходів щодо покращення їхніх пошукових позицій, у тому числі із залученням агентства-підрядника.
  • Навички роботи з вебаналітикою: тестування та оцінювання ефективності різних каналів, формування та аналіз воронок залучення.
  • Навички взаємодії з командою всередині компанії — дизайнерами, розробниками, контент-менеджерами, внутрішніми замовниками.
  • Творчі здібності, розуміння принципів розробки креативних ідей / створення рекламного контенту.
  • Вміння паралельного управління кількома проєктами одночасно.
  • Знання медійного інструментарію та трендів просування через цифрові канали

 

 


Посада: Головний фахівець МПС

Розташування: м. Дніпро / м. Київ

Завдання:

  • Встановлення технічних завдань щодо автоматизації операційних процесів у МПС CordPay. 
  • Створення та налагодження облікових моделей для різних продуктів МПС CordPay. 
  • Аналіз впроваджених операційних процесів МПС CordPay, перевірка коректності та надання пропозиції щодо їхньої оптимізації. 
  • Формування статистичної звітності НБУ, перевірка її коректності, встановлення завдань щодо автоматизації її формування під час впровадження нових продуктів МПС та / або змінах нормативних актів.
  • Складання управлінської звітності МПС.
  • Розрахунок стратегічних показників МПС / бюджету МПС, аналіз їх виконання.
  • Створення внутрішніх нормативних документів у частині розрахунків і бізнес-процесів МПС CordPay

Очікування від кандидата:

  • Знання принципів роботи платіжних систем, операційних процесів платіжних систем.
  • Знання у сфері бухгалтерського обліку в банках України, принципу клірингових розрахунків, досвід роботи в створенні облікових моделей.
  • Знання принципів формування статистичної звітності НБУ. 
  • Знання законодавчо-нормативної бази стосовно роботи платіжних систем.
  • Аналітичний склад розуму, уміння оперувати цифрами, швидке навчання

 

 


Посада: Фахівець відділу підтримки користувачів і моніторингу

Розташування: м. Львів, вул. Стрийська, 12

Завдання:

  • Підтримка наявних користувачів та облаштовувати нові робочі місця користувачів.
  • Встановлення та налаштування ОС (WINDOWS, LINUX).
  • Встановлення та налаштування додаткового програмного забезпечення.
  • Дрібний ремонт ПК та ноутбуків.
  • Консультація користувачів з технічних питань (сапорт).
  • Моніторинг працездатності мережі.
  • Розгортання технічних систем безпеки та ПЗ.
  • Проводити роботи зі встановлення та налаштування ПК, операційних систем, стандартного ПЗ і периферійної техніки.

Додатково: Можливі відрядження

Очікування від кандидата:

  • Розуміння принципів роботи ПК і мережевого обладнання.
  • Бажано: досвід на аналогічній посаді. Готові розглянути студентів з базовими знаннями.
  • Працьовитість, готовність розвиватись і працювати на результат

 

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування згідно з КЗпП з першого робочого дня.
  • Соціальні гарантії згідно з чинним законодавством, медичне страхування.
  • Конкурентний рівень заробітної плати та бонуси.
  • Корпоративне навчання за наш кошт.
  • Підтримка твоїх ідей та ініціатив щодо розвитку, повага до роботи, допомога колег у будь-яких питаннях.
  • Досвід роботи в сучасному європейському банку, корпоративні заходи та участь у соціальних проєктах.
  • Ми забезпечуємо комфортні умови праці й динамічну робочу атмосферу. У нас стабільний мікроклімат та доброзичливий колектив.

Приєднуйся та змінюй світ банківських систем разом із нами!

Відповісти на вакансію

Заповніть контактні дані й додайте резюме
Прикріпити файл резюме
(максимальний розмір до 5 MB)